RIDE 5 - Free Pack 03
Het RIDE 5 - Free Pack 03 bevat: - Ducati Monster 900 (1993) - Kawasaki GPZ 900R Ninja (1989) De GPZ 900R, een symbool van de jaren 80, is de eerste Kawasaki die het beroemde Ninja-logo gebruikte; inmiddels een referentiepunt voor liefhebbers. Een minimalistische motorfiets zonder kuip: de Ducati Monster 900 was een van de eerste Naked motoren en een keerpunt dankzij het vermogen van de tweecilindermotor.