RIDE 5 - Far East Pack
Het RIDE 5 - Far East Pack bevat: - Kawasaki Z900 (2021) - Suzuki TL 1000 R Racing Modified (1998) Hou het stuur maar stevig vast, want met deze twee Japanse racemotoren ga je zo de lucht in! Ga terug in de tijd met de stijlvolle, aerodynamische tweecilinder Suzuki TL 1000 R met volledige kuip of geniet van het rijden op een modern monster met de Z900 van Kawasaki. Deze supernaked, met vier cilinders aan pure kracht, beschikt over een ongelooflijk koppel bij een laag toerental, zodat je vol vertrouwen aan de slag kunt met de 7000 rpm. Deze DLC is niet inbegrepen bij de Season Pass.