RIDE 5 - Credits Multiplier
Verdubbel de credits die je aan het einde van een race ontvangt met het RIDE 5 - Credits Multiplier. Zo wordt het nog gemakkelijker om je favoriete motoren, onderdelen en aanpassingen te verzamelen! Deze DLC maakt deel uit van de RIDE 5 - Season Pass.