Ride 2 Rising Sun Bikes Pack
"6 bikes uit het Verre Oosten die iedereen in z'n garage wil! Yamaha MT10 ABS 2016 Een 1670 cc grote motor en enorme uitlaatpijpen onder het zadel! De MT10 Abs is de krachtigste van deze serie. Honda RC 213 V-S 2015 Deze straatbike is een van de smaakmakers uit de MotoGP! Kawasaki ZX 7RR 1996 Deze Kawasaki uit 1996 is een echte superbike met topprestaties die opvalt tussen de rest van de deelnemers. Yamaha YZF-R7 1998 De beste bike die Yamaha ooit heeft gemaakt. Suzuki GSX-R1000 One Million Edition 2014 Deze versie is gemaakt ter ere van de miljoenste GSX-R, die 27 jaar na de introductie van de band rolde. Het is nog steeds in van de beste motoren in zijn categorie. Kawasaki W800 Black Edition 2015 Perfecte combinatie van glimmende, half doorzichtige oppervlakken met een geweldig weggedrag. Waar wacht je nog op! Koop de DLC Rising Sun Bikes Pack en race erop los met deze circuitbeesten!"