Ride 2 Limited Edition Bikes Pack
Een droom die uitkomt! Zes van de meest legendarische motoren ooit, samengebundeld in een exclusief pakket! Aprilia RSV4 Factory APRC ABS 2014 Een van de beste motoren op het gebied van prestaties en technologie. Met 170 pk, 11.500 tpm, kwalitatief hoogstaande materialen en topprestaties. Bimota SB8K-2000 Een superbike voor de straat waarvan er slechts 150 zijn gemaakt. Deze absolute topmotor is met geen andere te vergelijken! Suzuki GSX-R1000 Concept 2016 De lichtste, krachtigste en meest directe motorfiets die deze fabrikant uit Hamamatsu ooit heeft gemaakt. Yamaha MT09 Street Rally 2014 Een unieke bike met een agressief randje. Suter 500 mmx 2016 De motor die is opgedragen aan fans van de eredivisie van de GP: de 500 cc. MV Agusta F4CC 2006 Van dit 200-pk sterke model met titanium uitlaatsysteem en koolstofvezel kuip zijn er maar 100 gebouwd. Waar wacht je nog op! Koop de DLC Limited Edition Bikes Pack en geniet van een unieke verzameling motoren!