Ride 2 Kawasaki and Ducati Bonus Pack
"Koop de Kawasaki-DLC en het Ducati-bonuspack, dan krijg je er de Ducati Hypermotard SP en Kawasaki ZZR1400 met originele kleurstellingen en 10 exclusieve helmen bij! Een van de meest exclusieve motoren van Ducati met een tweecilindermotor die garant staat voor 110 pk bij 9250 tpm en een maximaal koppel van 89 Nm bij 7750 tpm. De Ducati Hypermotard SP is een onverzettelijke sportmotard die nergens te beroerd voor is! Ben je dol op rondtoeren en niet bang voor hoge snelheden? De ZZR1400 is dankzij zijn viercilindermotor en 200 pk vermogen bij 10.000 tpm de ideale sportmotor. Hij haalt zelfs 210 pk met het RAM-emissiesysteem. Daarnaast kun je jezelf onderscheiden van de rest van je tegenstanders met het pack van 10 helmen van de meest legendarische merken, zoals Nolan, X-Lite, Suomy en AVG."