Ride 2 Free Bikes Pack 8
"Download de Free Bikes Pack 8 DLC en parkeer twee nieuwe bikes in je garage! De F800 is sinds 2006 in productie en er zijn meerdere versies leverbaar, zoals de F800R. Met een kaal gewicht van 177 kg en een motor die 87 pk levert bij 8000 tpm biedt de F800R geweldige prestaties en een uitmuntend weggedrag, zowel in als buiten de stad. Chris Pfeiffer gebruikt de F800R momenteel voor zijn stunts, vanwege zijn lage gewicht en grote kracht. De 'Z', de bijgewerkte versie van de GSR 750, is speciaal uitgerust met de compacte, lichte en krachtige viertaktmotor van de GSX-R 750 om een snelle, wendbare nakedbike te creëren. Dankzij het vermogen van 106 pk en het koppel van 80 Nm bij 9000 tpm levert hij de prestaties van een sportbike. Waar wacht je nog op! Download de gratis DLC en breid je collectie uit!"