Ride 2 Free Bikes Pack 5
"Download de Free Bikes Pack 5 DLC en parkeer twee nieuwe bikes in je garage! Het frame en de motor zijn duidelijk zichtbaar door de minimalistische lijnen van de CB1000R ABS. In sommige opzichten is het een nakedbike, in andere een straatvechter. Hij heeft 125 pk bij 10.000 tpm. Zoals het een Honda betaamt, heeft hij een perfecte koppeling en versnellingsbak. Hou je van bikes die niets aan de verbeelding overlaten en veel karakter hebben, dan is de CB1000R ABS je op het lijf geschreven. Het mag geen verrassing zijn dat de F4 Mamba de naam draagt van de giftigste slang ter wereld. Deze versie heeft extra veel vermogen: 166 pk. Deze met de hand gebouwde bike met koolstofvezel, magnesium en koolstofkeramische onderdelen weegt 20 kg minder dan het origineel en kan sneller dan 300 km/u. Waar wacht je nog op! Download de gratis DLC en breid je collectie uit!"