Ride 2 Free Bikes Pack 4
"Download de Free Bikes Pack 4 DLC en parkeer twee nieuwe bikes in je garage! De 401 Svartpilen was een wereldprimeur tijdens de beurs van Milaan in 2014 en werd met gejuich ontvangen door Husqvarna-fans. Deze conceptbike, wiens naam Zweeds is voor Zwarte Pijl, is een moderne motor die is geïnspireerd door het gouden motortijdperk. De Svartpilen 401 is een nieuwe, hypermoderne bike met geavanceerde technologie en een stijlvol design. De CBR900RR Fireblade, een van de beste bikes in z'n klasse, is een echte Honda: totale controle. Net als z'n voorganger heeft hij een nieuwe voor- en achterophanging en nieuwe velgen, die door de Honda-technici zijn uitgekozen om het weggedrag, de stabiliteit en de remprestaties te verbeteren. Waar wacht je nog op! Download de gratis DLC en breid je collectie uit!"