Ride 2 Ducati Bikes Pack
"Een eerbetoon aan de geschiedenis van Ducati! 6 modellen, van naked bikes tot sportbikes, in deze puur Italiaanse DLC! 1199 Panigale Superleggera 2014 Van deze Ducati zijn er maar 500 op de markt gebracht. Een minimaal gewicht met maximale prestaties! 851 SP2 1990 De Ducati 851 SP2 kwam in 1990 op de markt, tijdens de hoogtijdagen van Raymond Roche in het Superbike Championship, en heeft 116 pk bij 10.500 tpm! Monster 696 2014 De eerste Monster stamt uit 1994 en groeide rap uit tot de bestverkochte Ducati ter wereld. Sport 1000 Paul Smart 2006 Met de in kleine oplage gebouwde Ducati 750 reed Paul Smart in 1972 naar de zege. 748 1998 De 748, qua ontwikkeling gerelateerd aan de 916, is een legendarische sportmotor die nog steeds populair is! 1098R 2008 De 1098R, geïnspireerd door de historische, door Massimo Tamburini ontworpen 916, 996 en 998, heeft net als zijn voorgangers een karakteristiek design en een sportieve aard. Koop de DLC Ducati Bikes Pack en race weg in je Ducati!"