[Revival] DOA6 Santa's Helper-kostuumbundel
Een favoriet uit het verleden is terug! Een bundel met 28 Santa's Helper-kostuums! Personages: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass (2 soorten), Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4, Momiji. ■ Let op: - De producten in deze set kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Installeer de laatste update voordat je deze content gebruikt. - Je moet de relevante personages aanschaffen voordat Je deze content gebruikt.