Resident Evil Operation Raccoon City
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Nederlands, Russisch. Operation Raccoon City is a unieke shooterbelevenis; een bruut drievoudig gevecht in de angstaanjagende en zieke wereld van Resident Evil. Na het vrijkomen van het dodelijke biologische wapen T-virus is vrijwel de hele bevolking van Raccoon City dood of veranderd in gruwelijke zombies. De Umbrella Corporation wil niet dat hun betrokkenheid hierbij bekend wordt. Voor het eerst speel je als Umbrella’s paramilitaire topeenheid Umbrella Security Service (USS), die naar de stervende stad is gestuurd om te voorkomen dat de waarheid naar buiten komt. Hordes zombies en smerige bio-organische wapens overspoelen de stad, maar er is een nog grotere bedreiging voor je missie… een eenheid ‘Spec Ops’ van de overheid is op pad gestuurd om jullie te vinden en het bewijsmateriaal dat jullie moeten vernietigen in handen te krijgen.