Resident Evil 0 compleet outfitpakket
Dit pakket bevat alle beschikbare outfits voor Rebecca en Billy: [Rebecca]: S.T.A.R.S. 1996, S.T.A.R.S. 1997, S.T.A.R.S. Prototype, Sportkleding, Cheerleader, Verpleegster [Billy]: Wolf Force, Cody (Street Fighter) Let op: outfits zijn ook los verkrijgbaar, dus controleer eerst wat je al hebt. Outfits zijn niet van invloed op de gameplay. Wissel van outfit met de koffer in het persoonlijke gedeelte of het statusscherm.