Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition
Regalia: Of Men and Monarchs is een tactische RPG waarin een gevallen koninkrijk in oude glorie moet worden hersteld. Ga op een avontuur dat je aan je beste jRPG-ervaringen doet denken: stel een groep dappere helden samen, heers over je land, ga samenwerkingsverbanden aan en versla je vijanden in spannende turn-based gevechten! Na de dood van je vader erf je een wonderlijk land hier ver, ver vandaan. Er zit echter een addertje onder het gras: je koninkrijk zit diep in de schulden. Ga op een ouderwets avontuur om het koninkrijk van je voorouders weer even groots te maken als vroeger! KENMERKEN - Speel turn-based gevechten en afwisselende missies in allerlei landen en versla de eindbazen. - Maak kennis met tientallen kleurrijke en onbevreesde personages die je zullen helpen tijdens je reis. - Geniet van de humor en epische momenten: samoerai-dwergen? - Beleef de veeleisende gameplay die je beste jRPG-herinneringen kan evenaren.