Red Hood-verhaalpakket
BONUSINHOUD VOOR SEIZOENSPAS; KOOP HET NIET ALS U IN HET BEZIT BENT VAN EEN SEIZOENSPAS. Haal het Red Hood-verhaalpakket en ga als eenmansleger de strijd aan met de beruchte Black Mask. Kruip voor de eerste keer in de Arkham-serie in de huid van de meedogenloze wreker Red Hood en maak gebruik van nieuwe bewegingen, hulpmiddelen en dubbele pistolen terwijl je een uitgestrekt crimineel imperium ten val probeert te brengen. Ervaar unieke gevechtssituaties geïnspireerd op gebeurtenissen uit de comics en laat je vijanden kennismaken met een nieuw soort angst, terwijl je jezelf een weg vecht naar een heldhaftige krachtmeting met het beruchtste criminele kopstuk van Gotham.