Realm Royale Reforged
Realm Royale is terug in Realm Royale: Reforged! We hebben de klok teruggedraaid om een aantal favoriete features terug te brengen, zoals pantsers, een strengere klassedivisie en uitgebreide configuratieopties. En je kunt ook gloednieuwe vaardigheden, wapens en nog veel meer ontdekken in de fantasiewereld waar je zo van houdt. KIES HOE JE SPEELT Kies je klasse, plunder fantastische wapens en magische vaardigheden, en werk samen met je squad om te winnen. Blijf de dodelijke mist vóór door je rijdier te bestijgen en de benen te nemen. Blijf jij als laatste Champion over? DE ULTIEME TEAM ROYALE Haal je vrienden: het is tijd om een squad te vormen. Help je team door een Healing Totem te laten vallen, of vuur een Flare af in de lucht om naderende vijanden zichtbaar te maken. Door als team samen te werken, kan de kroon van jou zijn. LEER GEWELDIGE VAARDIGHEDEN Ontdek krachtige vaardigheden, verspreid over de Realm. Zweef door de lucht en reciteer spreuken of zwaai snel rond met de Grapple Hook. Flankeer de vijand met de heimelijke Decoy en laat een Proximity Mine achter die pas wordt ontdekt als het te laat is. Pas je Champion elk spel aan met de vaardigheden die het best passen bij de strijd die je voert. SMEED LEGENDARISCHE WAPENS Ga traditioneel met jacht- en sluipschuttergeweren, of omarm de fantasie met ijsstaven, bijlen en kruisbogen. Als je wilt winnen, moet je de Forges in de Realm gebruiken om krachtige vaardigheden en epische uitrustingen te craften of zelfs gevallen teamleden terug te brengen. Maar wees voorzichtig: als je aan het craften bent, kan de vijand aanvallen. BESTIJG JE RIJDIER EN VERKEN Reis door de weelderige jungle van Jaguar’s Claws en het verschroeide zand van Goblin Gulch. Bezoek het ijzige Everfrost en het iriserende Fungal Forest. En dan nu het allermooiste: je hoeft niet door dit enorme Realm te lopen. Roep je rijdier op om de mist te ontlopen en naar je volgende glorieuze gevecht te rijden! OVERLEEF ALS KIP De dood is niet het einde in de Realm. Als iemand je te slim af is, verander je in een kip. Ontwijk de tegenstanders lang genoeg om terug te keren, klaar om je opnieuw in de strijd te storten! Overleef, versla je tegenstanders en eis de kroon op!