Ravva and the Cyclops Curse
Ontketen je magische krachten om de Cyclops Lord te verslaan in retro 8-bitstijl! Speel als de jonge leerling Ravva en vecht samen met haar 4 unieke metgezellen in een wanhopige strijd tegen de Cyclops Lord! Nadat Ravva's moeder plotseling beroofd is van haar magische krachten en er een verschrikkelijke vloek over haar is uitgesproken, moet Ravva de gevaarlijke taak op zich nemen om haar moeder te redden en de vrede in haar thuisland weer te herstellen. Doorkruis donkere bossen, verlaten woestenijen en spookachtige kasteelgangen en gebruik de talenten van je ongebruikelijke handlangers voor elementaire spreuken om je een weg door de obstakels te blazen. Op bevel van de Cyclops Lord wordt de kleine Ravva constant dwars gezeten door genadeloze vijanden, maar met genoeg vernuft en vastberadenheid zal ze overwinnen! Ravva and the Cyclops Curse is geïnspireerd op 8-bit platformspellen en een hommage aan de genreklassiekers. Door de combinatie van slim leveldesign, levendige pixelart en strakke besturing is het spel een frisse, nieuwe ervaring. Aandoenlijke personages, vloeiende animaties en hersenkrakende puzzels vullen 10 uitdagende levels op je reis naar het kasteel van de Cyclops Lord. Ontdek onderweg verborgen power-ups, scores en geheimen!