Quest Hunter: Deluxe Edition
Quest hunter is een isometrisch rollenspel vol actie waarin jouw keuzes het verhaal bepalen. Vind geweldige schatten en geheimen, los puzzels op, voorzie je karakter van een uitrusting, verbeter je vaardigheden en versla je vijanden. Speel vanaf de bank, alleen of met vrienden, of maak er een online party van met maximaal vier spelers! Strangewood is een extra verhaal bij Quest Hunter. Verken nieuwe locaties, vecht tegen nieuwe vijanden en los puzzels op met nieuwe mechanismen. Verbeter nieuwe vaardigheden en krijg nieuwe wapens en uitrusting. Speel alleen of samen met je oude en nieuwe vrienden! + Verhaal-gedreven rollenspel: beïnvloed de verhaallijn door in de dialogen een antwoord te kiezen. Ontdek de boosaardige plannen van je vijanden en breng ze aan het licht. Red de wereld van eeuwige duisternis! + Coöperatieve modus: speel het spel online met je vrienden of vanaf de bank op één scherm (max. 4 spelers). Vecht samen tegen het kwaad en maak een massagraf van het hol van de vijand! + Willekeurig gegenereerde kerkers: beproef je geluk, kijk of je de weg uit de kerker kunt vinden. Waar zou die deze keer zijn? Wie wacht er op je om de hoek? + Zoektochten en puzzels: beweeg, draai je om, steek aan, verander, graaf... Kortom, ga op jacht en los verschillende soorten puzzels op. Zoek naar schatkaarten om de rijkste man van het kamp te worden! + Vaardigheden en superkrachten: upgrade je karaktereigenschappen en ontdek nieuwe vaardigheden. Word een onoverwinnelijke moordmachine en verander je vijanden in stof! + Wapens, harnas en voorwerpen: vind, creëer en upgrade je wapen en pantser. Maak drankjes en bommen. Neem een schep en een strooien hoed of een scherp mes en een helm – jij beslist! + Monsters en meesters: mysterieuze wezens uit de duisternis – steek een fakkel aan en ze gaan ervandoor. Verraderlijke schurken – geef ze je geld en je blijft leven. Sluwe meesters – leer ermee omgaan! + Schatten en trofeeën: vul je zakken met trofeeën van je verslagen vijanden. Vind alle verstop- en schuilplaatsen. Graaf alle schatten van de Donkere Wereld op! En denk eraan: je bent alleen veilig bij het licht van de fakkel!