Queen's Quest 5: Symphony of Death (Xbox Version)
Een paar maanden nadat hij het complot van de boze koningin heeft tegengehouden en het sprookjesland Netherfall heeft gered, vraagt Koning Robert nogmaals om jouw hulp. Deze keer staat er nóg meer op het spel. Kinderen verdwijnen uit de hoofdstad. De plaatselijke Rattenvanger, die zijn betoverende melodieën speelt, wordt verdacht. Maar hij blijkt al snel niet de enige te zijn die naar de stad is gekomen. De zaak wordt alsmaar gecompliceerder ... en gevaarlijker. Uitgerust met je magische elixers en je talent om van gedaante te verwisselen, begin je aan een reis vol mysteries en onverwachte wendingen. Het doel? De confrontatie aangaan met de sinistere meester van misdaad en wraakzuchtige melodieën. Speel de rol van een befaamde, gedaanteverwisselende alchemist, die dankzij zijn scherpe geest en listigheid ook nog eens de beste detective van Netherfall is. Verdrijf de vloek, red het geluk van de jonge geliefden en bevrijd de kinderen!