Pure Chess Paaseiland-schaakset
De Pure Chess Paaseiland schaakset is geïnspireerd op de mysterieuze Moai van het Paaseiland, Polynesië. Deze fraaie, met de hand vervaardigde monolithische schaakstukken in de vorm van een hoofd, brengen niet alleen de Moai maar ook het schaakbord tot leven. Download ze nu en speel Pure Chess geheel in stijl van de Paaseilanden!