Pure Chess Halloween-schaakset
Er is geen betere manier om te genieten van deze griezelige tijd van het jaar, dan met het Pure Chess Halloween spelpakket! Geïnspireerd op de geduchte 'fright night' iconen zal deze prachtige, fascinerend gedetailleerde tinnen schaakset je doen bibberen van angst! En niet alleen tijdens Halloween – je kunt hem het hele jaar door gebruiken… Zet je schrap voor een angstaanjagend leuke tijd met deze gruwelijke Pure Chess-set. Download het nu als je durft!