Pumpkin Patch Costume
Vier het griezelseizoen door je te verkleden als deze held van Halloween! *Deze items verschijnen in je commode zodra je ze hebt geaccepteerd via de blauwe kluis voor je huis. *Outfits kunnen worden gewijzigd door de spiegel of commode in je huis te gebruiken.