Public Enemy Pack
De Public Enemy Pack bevat het Public Enemy-pak en het Bronson M1928-machinepistool. Met de Public Enemy Disguise kan kleedt Original Assassin zich in een stijlvol gangster-pak van Public Enemy: de Bronson M1928 is een klassiek machinepistool met hoge vuursnelheid en dodelijke stopkracht. De Public Enemy Pack is een van vier packs die ook beschikbaar zijn in de Suit and Gun Collection.