Psychedelic Personalization Pack
Laat je tegenstanders sterretjes zien met het Psychedelic Personalization Pack. Ga aan de slag met een geanimeerde, glinsterende wapencamouflage, drie hallucinerende richtkruizen, een spelerskaart en een embleem.