Promobundel Battlefield 3
Deze bundel bevat 10 unieke dogtags en een nieuwe multiplayerskin (eerder alleen verkrijgbaar bij de Noord-Amerikaanse reserveringsactie voor Battlefield 3). Nu kun jij je soldaat ook uitrusten met deze items.