Premiumpack 4920 - Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Krijg 4920 R6-credits, een exclusieve skin voor Lion en een roembooster van zeven dagen voor dezelfde prijs als een standaard pack met 4920 R6-credits. Alleen beschikbaar tijdens dit seizoen, dus wees er snel bij! R6-credits zijn een betaalmiddel dat je in Tom Clancy's Rainbow Six Siege kunt uitgeven. Je kunt er in-game voorwerpen mee kopen zoals de premium gevechtspas, nieuwe operators, cosmetische voorwerpen zoals skins voor drones, wapens en operators, of ermee handelen bij de marktplaats.