Premiumpack 2670 - Rainbow Six Siege
Krijg 2670 R6-credits, een exclusieve skin voor Pulse, een talisman en een roembooster van zeven dagen voor dezelfde prijs als een standaard pack met 2670 R6-credits. Alleen beschikbaar tijdens dit seizoen, dus wees er snel bij! R6-credits zijn een betaalmiddel dat je in Tom Clancy's Rainbow Six Siege kunt uitgeven. Je kunt er in-game voorwerpen mee kopen zoals de premium gevechtspas, nieuwe operators, cosmetische voorwerpen zoals skins voor drones, wapens en operators, of ermee handelen bij de marktplaats.