Predator: Hunting Grounds - Hunting Party DLC-bundel
Word een genadeloze jager en maak de jungle onveilig met verschillende jachtstijlen. Kies uit premium Predator-klassen waarvan je het uiterlijk en de speelspijl kunt aanpassen om te veranderen in het gevaarlijkste roofdier van de jungle. De DLC-bundel bevat de premium Predator-klassen Mr. Black, Valkenier en Gevangen Predator.* *De cosmetische maskers die worden gedragen door de Predator-klassen Valkenier en Mr. Black zijn ook in de game aan te schaffen met in-game valuta.