Pre-order Unknown 9: Awakening Deluxe Edition
Pre-order nu en krijg toegang tot de Haroona Quaestor DLC met een unieke Haroona-skin met twee kleurvariaties, de reskin voor het Quaestor-journal en twee extra alternatieve animaties. De Digital Deluxe Edition van Unknown 9: Awakening bevat: - Het Mercenary-cosmeticpack - Het Shadow-cosmeticpack - Het Aviator-cosmeticpack Elk pack bevat een unieke Haroona-skin met twee extra kleur- en textuuropties, een extra skin voor Haroona's journal en twee extra, alternatieve vechtanimaties. Duik in de mysterieuze wereld van de Unknown 9 en onthul mysteries die open en bloot verborgen liggen. Je bent Haroona, een Quaester die zich in een mysterieuze dimensie kan begeven die overlapt met de onze: de Fold. Haroona is op een missie om verborgen kennis te achterhalen en moet haar unieke connectie met de Fold leren beheersen, zodat ze de krachten ervan in onze wereld kan gebruiken... Maar zulke krachten blijven niet lang onopgemerkt en Haroona wordt al snel het doelwit van een splintergroepering die zichzelf de Ascendants noemt. Zij willen de Fold gebruiken om de geschiedenis van de mensheid te herschrijven. Word Haroona - Speel als een jonge en moedige vrouw met de vaardigheid om de krachten van een parallelle dimensie bekend als de Fold te gebruiken. Beheers de Fold - Leer de Fold beheersen en kies je eigen speelstijl. Stap in je vijanden om ze te besturen, ontwijk kogels, verdwijn in het volle zicht, slinger Umbric-energie naar je tegenstanders en meer. Reis over de hele wereld - Ontdek een paar van de meest mysterieuze locaties ter wereld, van de woestijnen in Mauritanië en de gevaarlijke Indiase jungle tot het gotische landschap van het 19e-eeuwse Portugal. Ontdek het universum van de Unknown 9 - Unknown 9: Awakening is het hart van met elkaar verweven verhalen die zich ontvouwen in verschillende Unknown 9-producten. De events en personages ervan maken deel uit van een veel grotere verhaalwereld.