Pre-order Bonus ----- Begin je avontuur in Reveria met het Pakket voor Nieuwe Avonturiers! Deze speciale bundel bevat de Fladdercharme, een accessoire dat je meer ervaring geeft, plus 9 soorten nuttige gebruiksvoorwerpen om je te helpen tijdens je reis! ----- Deze bonus is alleen beschikbaar tot 21 mei 2025 (GMT) 14:59 uur.