PowerWash Simulator – Muckingham Files – Deel 3
Het derde deel van de Muckingham Files is de ultieme schoonmaakklus voor waterfanaten en breidt het universum van PowerWash Simulator uit met twee zilte nieuwe bonusklussen. In deze update vis je naar nieuwe verhalen over lokale personages en inheemse zeedieren. Het beste van alles? Deze klussen zijn voorgesteld en gekozen door de PowerWash Simulator-community! Keer terug naar Crab Bay, waar een onverwachte golf het aquarium en hun onderzeeër heeft verwoest. Help Muckinghams programma voor het behoud van het zeeleven weer op de been (of liever gezegd, de vin) door deze maritieme monumenten van zilt en bezoedeld naar glanzend en glimmend te brengen. Laat de kalmte over je heen spoelen terwijl je de aquariumtanks herstelt van met korsten bezaaide behuizingen tot vredige vitrines, en schraap de zeepokken van Rowdy C. Life, de onderzeeër van Caldera University. Als alles spetterend gaat, zullen de vissen je dankbaar zijn! Over de Muckingham Files De Muckingham Files zijn een reeks gratis bonusklus-updates die je naar nooit eerder vertoonde plekken brengen in het originele universum van PowerWash Simulator, met nieuwe personages, locaties en verhalen. Kom meer te weten over je omgeving en de inwoners als de meest gewilde hogedrukreiniger van de stad.