Koop 5.000 regenboogsterren* en ontvang 1.500 extra** regenboogsterren. Gebruik regenboogsterren om rare en unieke aanpassingen te krijgen, zoals personagevoorwerpsets en kostuums, uit de in-game winkel. Je kan ze ook gebruiken om prijzenbollen te ontgrendelen en prijzenkaarten van festivals in Plants vs. Zombies: De strijd om Neighborville.