Planet Zoo: Tropisch pakket
Laat je horen voor het Planet Zoo: Tropisch pakket! Adopteer en zorg voor vijf prachtige nieuwe dieren die voorkomen in tropische regenwouden over de hele wereld, zoals Afrika, Zuidoost-Azië en Zuid-Amerika. Sommige van deze diersoorten leven hoog in het bladerdek terwijl anderen op de vruchtbare rivieroevers wonen, maar allemaal zijn ze geëvolueerd om zich perfect thuis te voelen in een junglebioom. Daarnaast kun je de dierentuin van je dromen nog verder uitbreiden met meer dan 200 gedetailleerde nieuwe decoratiestukken die een eerbetoon zijn aan de schoonheid van de traditionele Indonesische architectuur. Ook kun je aan de slag met een spannend nieuw campagnescenario in een weelderige, groene, Indonesische setting. 5 NIEUWE DIEREN Geef de vivariumdieren de fossa, withandgibbon, het penseelzwijn, de Indische varaan en de kapucijnluiaard een warm welkom! Stap in de groene wereld van weelderige begroeiing en ontdek wat deze prachtige tropische diersoorten zo fascinerend maakt. Hoor de luide roep van de withandgibbon door de dierentuin klinken, laat je verrassen door de zwemkunsten van de Indische varaan in diep water, geniet van een in de modder rollend penseelzwijn, krijg een zeldzaam kijkje van dichtbij in het leven van de fossa, Madagaskars muisstille toppredator, en nodig bezoekers uit om de trage kapucijnluiaard te bewonderen die zich kalmpjes door het toegankelijke vivarium voortbeweegt. MEER DAN 200 NIEUWE DECORATIESTUKKEN Breid je dierentuin uit met talloze nieuwe, prachtige decoratiestukken die een ode zijn aan de architectuur en tradities van Zuidoost-Azië. Bouw Balinese tempels met meerdere verdiepingen die met hun prachtige silhouet de achtergrond van de weelderige junglebegroeiing verfraaien. Creëer vredige dorpjes in de Tongkonansfeer en zet nieuwe, uit meerdere delen bestaande dierenbeelden in elkaar. Naast een schitterend assortiment decoraties zoals banken, parasols en draperingen zijn er ook exotische, nieuwe, Zuidoost-Aziatische planten, waaronder de Rafflesia. Nepenthes attenboroughii, Aglaomorpha en kronkelende, modulaire lianen waar sommige dieren ook echt in kunnen klimmen! Voeg al deze stijlvolle decoratiestukken toe aan je dierentuin of gebruik ze om een gloednieuw tropisch paradijs te creëren. NIEUW CAMPAGNESCENARIO Leef je uit met het kakelverse campagnescenario op het schitterende Indonesische eiland Bali. Werk weer samen met Tiffany, de rijke socialite met meer ambitie dan dierentuinskills, en help haar een handje met de tropische dierentuin die ze zojuist van haar vader heeft gekregen. Maar pas op voor een mysterieus type uit het verleden dat opeens komt opdagen! Word eigenaar van de dierentuin, adopteer en beheer een heerlijke verzameling dieren en zorg voor beoordelingen die zo zonnig zijn als het weer. Wie zijn hoofd koel houdt in de smorende hitte zal zegevieren!