Planet Zoo: Noordpoolpakket
Ga met Bernie Goodwin op een episch Noordpoolavontuur en ontdek nieuwe uitdagingen, dieren en nog veel meer! In twee nieuwe scenario's krijg je als dierentuinbeheerder nieuwe uitdagingen voor je kiezen. Daarnaast zijn er vier nieuwe dieren en meer dan 200 omgevingsstukken om je mee uit te leven. Maak jouw dierentuin ijskoud de beste! Wonderbaarlijke nieuwe scenario's Noorwegen: Reis naar de Scandinavische fjorden van Noorwegen om een afgelegen dierenreservaat op te zetten. Haal nieuwe pooldieren naar je dierentuin, geef ze wat ze nodig hebben en zorg voor geschikte verblijven. Mexico: Breid een bestaande dierentuin uit die de bezoekers een vorstelijk welkom wil heten. Het is jouw taak om pooldieren blij en gezond te houden in een uitdagend heet klimaat. Exclusieve pooldieren Bekoor je bezoekers met en informeer ze over vier gloednieuwe pooldieren: de ijsbeer, het rendier, de poolwolf en het Dalls schaap. Vier soorten met hun eigen nieuwe uitdagingen en behoeften. Kijk in de Zoopedia hoe je ze gezond en tevreden kunt houden. Meer dan 200 nieuwe omgevingsstukken Leg een deken van sneeuw over je park, maak een ijssculptuur of bouw je eigen Scandinavische dorp. Kies uit meer dan 200 nieuwe omgevingsstukken zoals gebouwen, landschap en begroeiing, en ga aan de slag!