Planet Zoo: Deluxe-upgradepakket Two
Content van de Deluxe Edition: Breng het drasland naar je dierentuin met de capibara, het vogelbekdier, de kleinklauwotter, de brilkaaiman, de nijlantilope, de wilde waterbuffel, de Chinese kraanvogel en de donaukamsalamander. Bouw de Zuidoost-Aziatische dierentuin van je dromen met de Maleise beer, de nevelpanter, de Indische tapir, de neusaap, de babiroesa, de bintoerong, de Ussuri dhole en de Phyllium giganteum. Neem de beheertaken over van Dierenpark Groenwonder in de gevarieerde, bruisende Pantanal in Brazilië, het grootste drasland ter wereld. Verander Kuala Bintu Taman in een winstgevende dierentuin in het hart van het Maleise Perak, omgeven door een adembenemend tropisch-regenwoudbioom.