Planet Zoo: Aride dierenpakket
Het kwik stijgt, want hier komt het Planet Zoo: Aride dierenpakket Ontdek de wonderbaarlijke wilde dieren die leven in duinen, woestijnen en op droge vlakten, met de komst van acht ongelooflijke nieuwe diersoorten naar je dierentuin. Deze indrukwekkende verzameling bestaat uit zeven verblijfsdieren en één vivariumreptiel, die allemaal afkomstig zijn van de rotsen, richels en zandduinen van de meest dorre vlakten, door de zon verschroeide steppes en droogste woestijnen ter wereld. Maak kennis met de eenbultige dromedaris, de dartele damagazelle en het karakteristieke gewone stekelvarken. Naast deze unieke aanvullingen op je dierentuin bevat het Aride dierenpakket ook nog een splinternieuw uitdagingsscenario: de rijke socialite Tiffany Summers heeft je hulp nodig om een buitengewone nieuwe dierentuin op te zetten in de Arabische woestijn. ACHT ONGELOOFLIJKE NIEUWE DIEREN Staar door de van de hitte trillende lucht naar acht geweldige nieuwe wezens. Maak kennis met de dromedaris, het gewone stekelvarken, de addax, de Somalische wilde ezel, de zwarte neushoorn, de woestijnkat, de damagazelle en de ongrijpbare hoornadder. Kijk hoe je bezoekers deze buitengewone diersoorten met open mond observeren en bouw prachtige verblijven die als twee druppels water lijken op de zonnige omgeving van hun natuurlijke leefgebied. GLOEDNIEUWE ANIMATIES Bekijk met genoegen hoe je nieuwe dieren zich thuis gaan voelen in je dierentuin en verwonder je over hun unieke gedrag. Laat je bezoekers gepaste afstand houden tot de dromedaris. Als dit trotse dier geïrriteerd raakt, wil het namelijk nog wel eens naar bezoekers spugen! Dan nu even iets schattigers. Je zult ook kennismaken met de ontwapenende woestijnkat, een van de kleinste diersoorten van Planet Zoo. Deze katachtige gaat op unieke manieren met verrijkingsitems als schuurkussens en kartonnen dozen om. Het schuchtere gewone stekelvarken daarentegen houdt ervan om holen te graven en zijn verblijf te ontdekken, maar als dit dier zich bedreigd voelt, kan het zijn indrukwekkende stekels opzetten. Kijk hoe de Somalische wilde ezel vrolijk ronddraaft en hoor de ezels met elkaar communiceren via hun gebalk. Hou deze verbazingwekkende wezens goed in de gaten en voldoe aan hun behoeften zodat ze onder jouw toezicht opbloeien! EEN LEUK NIEUW SCENARIO Ben je klaar voor een verhitte strijd? Reis af naar het gortdroge landschap van de Arabische woestijn voor een nieuw campagnescenario en een hernieuwde kennismaking met je favoriete pupil, Tiffany Summers! Haar vader heeft haar een nieuw stuk land gegeven en ze twijfelt er niet aan dat ze dat om kan toveren tot een dierentuin van wereldniveau. Help haar bij de voorbereidingen op de grote opening van haar nieuwe park en organiseer een groot feest om dat te vieren.