Planet Coaster: Luxe attracties-collectie
Geef je bezoekers spannende, nieuwe ervaringen en laat je fantasie de vrije loop met de Luxe attracties-collectie. Deze combinatie van de Magnifieke attracties-collectie en de Klassieke attracties-collectie is het toppunt van plezier met 18 ongelooflijke attracties en twee nieuwe varianten. De Luxe attracties-collectie bevat een aantal van de briljantste Planet Coaster-ontwerpen, van klassiek nostalgisch tot opwindend futuristisch. Geef de grootste adrenalinejunks wat ze willen met razendsnelle achtbanen en zenuwslopende vrijevaltorens, of laat gezinnen plezier beleven met historische draaimolens en pittoreske gondels. Breid je pretpark uit en laat je bezoekers genieten als nooit tevoren met de Luxe attracties-collectie. Hij bevat: Achtbanen Mind Melt is een omgekeerde achtbaan die zelfs de gehardste achtbaanveteraan op de proef stelt. Op de Interdimensional draaien de karretjes elke keer een andere kant op. Infinite is een soepele achtbaan waarin veel wordt gegild. S. L. V. combineert heftige G-krachten met strakke loopings. Vector is een superaanpasbaar monster. Attracties op baan Armada is een betoverend boottochtje door sfeervolle indooromgevingen. Macchina Classica bereikt belachelijk hoge snelheden. Tracker geeft je de kans unieke darkrides te creëren. Transportritten Skies biedt je een glorieus uitzicht vanuit een gedetailleerd vormgegeven stoeltjeslift. Gondola is een rit voor luxepaardjes. Attracties Rising Raptor stijgt hoog op voordat hij meedogenloos in de diepte dondert. Golden Eagle geeft een verrassende draai aan de vrijevaltoren met naar buiten gerichte zitplaatsen. Sky Temple draait hoog boven de grond rond. Free Flyer heeft soepele slingerbewegingen en intense tolpartijen voor je in petto. Swift Drifters smijt karretjes over een parcours. Power Moves doet denken aan de traditionele ronddraaiende kermisattracties. The Hyperjump biedt fantastisch entertainment op een klein oppervlak. The Ascendance is nog hoger dan de Hyperjump, voor de ware sensatiezoeker. De gevleugelde karretjes van Swift Eagles zweven door de lucht. The Grand Carousel is een geliefde klassieker.