PJ MASKS: HELDEN VAN DE NACHT - STREKEN OP DE MYSTERIEBERG
Het ondeugende aapje Gu haalt apenstreken uit, en alleen de PJ Masks samen met vechtkunstheld An Yu en hun snelle nieuwe Rover-voertuigen, kunnen hem tegenhouden! Het maakt aapje Gu niet uit of hij de PJ Masks of andere nachtelijke schurken dwarszit... zolang hij maar zoveel mogelijk paniek veroorzaakt! Dus maak je klaar voor een avontuur in het diepst van de Mysterieberg in drie spannende nieuwe missies. Stap op je nieuwe Rover en race door de nauwste grotten en straten. Zoek naar mystieke voorwerpen in het bamboebos, de geheime grot en het oude slagveld van de pagode. En haal je nieuwe bondgenoot An Yu erbij, de eigenaar van de magische staf en beschermer van de Mysterieberg, wanneer je hulp nodig hebt in een lastige situatie of een eindbaasgevecht! Catboy, Owlette en Gekko hebben nog nooit tegen zo'n schurk als deze gevochten. Kun jij hun beroemde pyjama's aantrekken en helden van de nacht worden?