Personageontgrendelingssleutel (Kimetsu Academy Tanjiro Kamado)
Deze personageontgrendelingssleutel geeft je onmiddellijk de mogelijkheid om als Kimetsu Academy Tanjiro Kamado in speltype Versus te spelen.