Personage Nyotengu + Debut Costume Set
Je krijgt Nyotengu, het nieuwe lid van de DOA5LR-vechters, plus 5 van haar kostuums voor een speciale prijs! Bevat het personage Nyotengu voor DEAD OR ALIVE 5 Last Round en haar Gym Class, Santa's Helper, Cheerleader, Nurse en Bathtime-kostuums. *Voordat je deze kostuums gebruikt, moet je eerst de laatste update installeren.