Personage: Marie Rose
Download dit om Marie Rose te kunnen gebruiken in de gratis versie van DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters. Deze set kan in de toekomst aangeboden worden als tijdelijke evaluatieversie.