Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Phantom Thieves-kostuumset
Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Phantom Thieves-kostuumset bevat extra content waarmee je Phantom Thieves-kostuums uit Persona 5 Royal kunt gebruiken. *Dit product kan ook in een bundel worden gekocht. Let op dat je niet per ongeluk meerdere keren hetzelfde koopt.