Peggle 2 Windy the Fairy Master-pakket
Peggle 2 is nu nog meesterlijker geworden, dankzij de nieuwe Peggle-meester: Windy the Fairy! Deze fladderende fee wil niets liever dan het behalen van torenhoge scores met behulp van haar geweldige Fairy Flock-kracht die simpele blauwe pinnen omtovert tot waardevolle paarse pinnen. Met Fairy Flock maak je bij zelfs de meest simpele schoten kans om een extra schot te verdienen, en slimme schoten worden waardevoller dan je ooit had durven dromen. Windy's Master-pakket bevat 10 nieuwe levels, 10 nieuwe trials, 30 aanvullende doelen, 3 kostuums en 3 nieuwe prestaties.