PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - John Wick Weapon Pack
Het arsenaal van een professional! Een doelwit doden kan op zoveel manieren als je fantasie kan bedenken, maar als het om efficiëntie en nauwkeurigheid gaat, heeft de professionele moordenaar het juiste gereedschap nodig. Als wapens op de goede manier gebruikt worden, geven ze de beste resultaten voor de professional En dit pack bevat er een voor elke gelegenheid... Het John Wick Weapon Pack bevat 4 nieuwe wapens, 4 maskers, materialen, patronen en natuurlijk heel veel achievements.