PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - John Wick Heists
DE LEGENDE IS TERUG! Het John Wick Heist Pack brengt een legendarische anti-held naar de wereld van PAYDAY 2! Het John Wick Heist Pack bevat 2 gloednieuwe overvallen: Brooklyn 10-10 en Yacht Heist, 2 nieuwe wapens, 4 maskers, patronen, materialen, 2 liedjes and 6 nieuwe achievements.