Parking Masters - Big Rig
Ga op een spannende vrachtwagenreis met 50 nieuwe levels die speciaal zijn ontworpen voor de ultieme parkeerervaring! Elk level biedt unieke uitdagingen terwijl je door krappe ruimtes, scherpe bochten en ingewikkelde lay-outs met verschillende soorten trailers manoeuvreert. Of je nu de naald in een krappe parkeerplek moet steken of voorzichtig achteruit moet rijden, je vaardigheden worden tot het uiterste gedreven. Maak je klaar om te parkeren als een pro en bewijs dat je hebt wat nodig is om met de grootste vrachtwagens op de weg om te gaan!