Paradise City-ficheset
De Paradise City-ficheset, die is geïnspireerd door de heldere lichten en fruitautomaten van Las Vegas, is de perfecte manier om een statement te maken aan de pokertafel. Laat het groene laken knallen en overrompel de tegenstanders met deze spannende neon-ficheset.