Pantserskinpakket Animatie
Deze verzameling bevat alle animatie-pantserskins die voor Gears of War: Judgment verkrijgbaar zijn, tegen een mooie korting! Bevat geen skins die exclusief zijn voor de VIP-seizoenspas.