Pakket Heavyweight Legends
Koop en ontgrendel het speltype Bare Knuckles en deze bokslegendes voor online en offline speltypen: Jack Dempsey, Rocky Marciano, Jack Johnson, Floyd Patterson, en Joe Louis.