PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs - Lunar Animals PAC
Laat zien wie je favoriete dier is van de dierenriem met deze cosmetische items terwijl je eet voor je leven! Dit PAC omvat: - 1 muis (lichaam) - 1 koe (lichaam) - 1 tijger (lichaam) - 1 konijn (lichaam) - 1 draak (lichaam) - 1 slang (lichaam) - 1 paard (lichaam) - 1 schaap (lichaam) - 1 aap (lichaam) - 1 haan (lichaam) - 1 hond (lichaam) - 1 varken (lichaam) - 1 maandoolhof (doolhof)